دوره تخصصی فروش

فروش بحثي است كه از دو زاويه قابل طرح است. زاويهء شركت و زاويهء مشتري. در اوايل قرن بيستم شركت ها بيشتر در پي كسب درآمد سازي بودند و به همين لحاظ هدف از فروش و تربيت فروشنده صرفاً درآمد زايي بود. اما با رشد بازارها و افزايش رقابت ادبيات جديدي در مورد فروش پديد آمد. در ادبيات بازاريابي امروزي فروش بيشتر از زاويهء مشتري مطرح است و علت آن نيز اين است كه اگر بخواهيم در فروش موفق عمل كنيم بايد ديدگاه هاي مشتري را درك كرده و از زاويهء منافع وي حركت كنيم. در غير اينصورت شكست اجتناب ناپذير خواهد بود.

سوال اساسي در فروش اين است كه بدانيم مشتري چه نيازي دارد و سپس تعيين كنيم كه آيا توانمندي رفع آن نياز را داريم يا خير. اين بدان معني است كه همواره بايد دنبال مشترياني باشيم كه توانمندي حل مسائل و رفع نيازهاي ايشان را داريم، چون تنها در اينصورت است كه مي توانيم براي مشتري ايجاد ارزش كنيم و مشتري نيز براي ما ارزش افزا خواهند بود.

هدف دوره:

امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارج‌شده و دارای روند رو به رشد زیادی است. دلایل آن را میتوانافزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران وشناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست. هدف دوره تخصصی فروش: آماده سازی سیستم فروش سازمان ها برای مواجه شدن با مشتریان باهوش و با دانش، تطبیق فروش سازمان ها با شرایط بازار داخلی و گرایش بازار به سمت سیستم فروش تخصصی و حرفه ای

 

محتوای دوره:

  1. زبان بدن (اهمیت زبان بدن و اصول آن در ارتباطات و فروش)
  2. اصول و فنون سخنوری تجاری (فواید سخنوری و فن بیان موثر به همراه تکنیک های لحن مناسب)
  3. متقاعدسازی (تاثیرگذاری و جلب علاقه دیگران)
  4. فروش (خلاقیت در فروش، معجزه فروش و بازاریابی اثر بخش و حفظ مشتری)

 

مخاطبین دوره:

بازاریابان، کارشناسان و مدیران فروش سازمان ها و مجموعه ها

 

مدرس :

جناب آقای علی کریمی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 2-37249991 تماس حاصل فرمائید.

درباره ما

بنیاد نخبگان تجارت

شماره تماس: 2-03537249991

فکس: 03537249991

آدرس ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید